Campingen Och bästavän Stefani

Chaa, sorry att man nte har bloggat, det är p.g.a att jag har vart i camping.. Rätt sagt alla 7or...

HOS BÄSTAVÄN STEFANI:
I Onsdags hade man välkomst samtal.... Sen gick man hen t bästavän Stefani !! :D:D
Jag sov över där, Fhan vad kul vi hade asso !! ;);)<333 Jävligt kul var dt !!
Vi tog massa bilder o sånt.. Sen tittade vi p The grugt (stavning) 3 o nån action film... Fett bra filmerna var :D:D
Men fhan vi sov nte ända tills 06.45 !! :oooo sen när klockan var 06.45 så fixade v oss o åt frukost , sen tog vi bussen t södertälje centrum för att möta upp de andra o sen tagga t campingen...!!

CAMPINGEN:
Det var typ ganska kul, men ändå inte. Vi fick bada,paddla o massa andra grejer..
Det som var roligast m campingen var att se alla i klassen, bada o paddla typ!
Jag paddlade m Ph... hahah vi var typ ass rädda xD
Jag typ bomba hennes hjärna :p
Men iaf, vi spelade ganska mkt fotboll... Vi o de nya.. Asso vi körde tjejerna mot killarna...

Sen idag typ halv10 fick vi veta klasserna för 7an o inget var fan glad över valen lärarna gjorde !! :oooo
De särade fan alla bästavänner!! :@
T.ex:
Mig o Stefani !!! :ooooo :'((((
Moa o Marre
Daniel
o David
Klaudia
o Erica
Jenna.O
o Jenna.S
2nya tjejer o 2nya killar

Seriösttt JHÄVLA  FITTTTTT VALLLL !!! :@@@@@ :ooooo !!
Ärr fan super arg !! och såklart ledsen för att jag nte fick vara m bästavän Stefanii !!!!! :'(((((( :ooooo :@@@@ Hur tänkte de egentligen ?!!!
De som sa att de tänkt bra, mashalla vad bra de har tänkt WOWWW JÄTTE!!!!!!!!!
NOOTTTT !!!!!!!!!! :@@@

Jaja är fhan SKITTT ARGG!!






















Haa dt bäst pusspuss :'(((♥ </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0