♥ Festen ägde ♥

Chaaaa !!
Asso festen ägdee :) vi dansa som fan o hade dt faktiskt ass kull..
Alla dansade faktiskt, men från början skämdes de -.-'
Men iaf hade vii dtt SUPER kul enligt mig, hoppas de andra hade dt oxå :*<33
Festen skulle egentligen sluta 19.00, men sluta ist 20.00.. Fett kul ju (a)<33
Efter festen så gick jag,Fatou,Sabina,Daniel,David o Jakob t boda för att vara m Moa.... Vi var där , hade dt ganska kul :D sen gick vi hem åt runt halv tio tiden, för David gnällde hela tiden om att han vill hem -.-' så vi gick hem åt.. Sen kom Sabina hem t mig (för hon sovde över) o David o Daniel gick mot maxi förde skulle få skjuts hem... Sen när vi var hos oss hade vi dett SKIIITTTTTTTT KUL assoo !!!!!!! :D:D:D<333
Tog massa bilder o sånt.... Jaa sen så snakade vi lite o sånt ;) ot chips o drack juice mitt i natten :p
Vi sov runt 03.30 lr 04.00.... Jaa sen p morgonen vaknade i tror kl 12.... Så vi fixade oss o taggade t stan för vi skulle vara m Daniel,David,Benita,Amanda o Lucas .... Från början rutttnade jag o Sabina men sen hade vi faktiskt ganska kul :D Vi tjejer smet från killarna :p Men killarna blev utslängda av typ 5 affärer xD HAHAHAH !!


Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: silvia

Kan du lägga bliderna idag

2010-08-14 @ 16:47:32
Postat av: Liz

Silvia, bilderna går nte att lägga in i datan :s, fixar dt senarree

2010-08-15 @ 19:01:33
Postat av: silvia

Hej liz när ska du lägga bliderna jag vill se dem.

Eller kan du lägga de idag eller imorgon

2010-08-17 @ 09:56:40
Postat av: Imremonika

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-01-31 @ 12:48:07
URL: http://imremonika.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0