Frågor och Svar ! :D

Chaa bloggen !!
Ska svara p frågorna från frågestunden ... ;D


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Postat av: ANONYM

* Hur länge har du bloggat?
* Favorit-färg?
* favorit-artist?
* favorit-mat?
* Hur lång e du?
* På g med någon?

Sådär :D lite frågor till din frågestund!


Svar: * Vet faktiskt inte, har inte koll p det :p
          * Svart, blå o röd
          * Tacos o kebab xD
          * Tror 1.49 cm :p
          * Nejj faktisk nte

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: lollo

1; Vad fick dig att börja blogga?
2; Tycker du att du är lik någon kändis? Om ja, vilken?
3; Gillar du att shoppa eller spara pengarna?
4; Vad vill du bli "när du blir stor"?
5; favorit- kändisblogg?

Lite frågor ^^<3


Svar: 1: Vet inte faktiskt, det fanns inget man kunde göra framför datan, så tänkte att jag kunde
blogga lite.
2: Neee, jag venne
3. Jag gillar både och, men


-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Postat av: Natali

1: hur länge har du spelat fotboll ?
2: vad vill du bli när du blir stor ?
3: vilket djur gillar du mest ?
4: vad tycker du om mig ?:D


Svar: 1: har spelat fotboll i 1år nu
 
         2: Vet faktiskt nte, har nte bestämt än
         3. Hundar :D
        4. Du är snäll, bra vän o söt :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: M...

1;favorit-snacks?
2;Hur gammal e du?
3;Är du kär i nån just nu?
4;Gillar du tomater? :d
5;Tycker du att kissies låt är bra?

btw Fin blogg! :D


Svar: 1: Gillar alla snacks :p
        2: Jag blir 13, nu p onsdag, det 11 augusti :D 
       3: Jag HATAR romater :p
      4: Har inte lyssnat p den, så vet inte.

Tacckk :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------


Postat av:

Vilken är din favorit låt? :)


Svar: Jagr gillar Justin Bieber, sen hiphop o techno ;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: jjulia.

* Tycker du om Michael Jackson's låtar?
* Vad är din favorit godis :P ?
* Vad är de bästa som har hänt dig? :)


Svar: * Njaa vissa av de.
         * Jag gillar alla sorters godis :p 
         * Jaa, mkt bra har hänt mig ;)


-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Postat av: m

När börja du blogga?
Och varför börja du blogga?


Svar:
Jag vet nte när jag börja blogga, har nte koll p dt  
         Vet inte faktiskt, det fanns inget man kunde göra framför datan, så tänkte att jag kunde blogga lite.
        
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Postat av: marie

* vad tkr du om mig?
* vad gillar du mer än fotboll? (sport)
* vad har du för stjärntecken? :o
* längtar du ti 7an?<3

ppd<3

Svar: * Söötaast :D, snäll, bravän, en man kan lita p :D<33
        * Jag gillar typ dans o friidrott.
       * Jag har Lejonet :D
      * Jaaa, såklartt<3

Ppd med<3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Postat av: Pontus

1. När vill du bli av med din oskuld?
2. Varf är du så söt ? (a)<3
3. När kan vi träffas?

Kraammm ;)<3


Svar: 1. Hahah venne, kanske 18 ? , nee men vet faktiskt nte.
2. Du ärr (a'<3
3. När du kan ??

Kraam p deej m :D<3


-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: m

hur lång är du

Svar: Jag är 1.49, tror jag xD

--------------------------------------------------------------------------

Tack för era frågor :p<33
Kyssar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0