Jiipii :p

Äntligen har man fixat den stora datan, nu kan jag sitta när jag vill, eftersom den är i mitt rum :p<33
Mennn.... Alla bilder allting har gått bort :(, så kan nte lägga bilder, ska ta syrans bärbar data o överföra bilder o låtarna t den stora datan, men venne när jag ska fixa det, får se.. MEn idag har man nte gjort mkt.. Gick hem t Melissa. mamma,jag,syster, Melissa, hennes mamma o kusen åt tacos.. Lixom ''tjejmiddag'' :p
Men det var feett najsiiggtt ;)<33
Senare ska man få gäster , för syrran åker t Linköping (för universitet) i 5år :o :( :(<333
Men hon ska iaf komma o hälsa p när hon har tid.. Kmr faktiskt sakna henne :(<33

Då har man oxå fått eget rrum nu, eftersom hon ska flytta, såå aaa... Jaja mst tagga o hjälpa mamma lite...

Kyssarrr ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0