Knäppa människor asso..!!

Chaa, ska börja med att berätta lite hur dt var i skolan xD
Det var ganska kul idag med.. Börja vänja mig med klasserna...
Det är kul ändå. Lixom vi träffar 7:2 ändå.. Så ingen fara :D'

Men iaf det jag menar m rubriken är... Nyss när jag var typ p väg hem från västergård så gick jag skogsvägen..
Det var typ en 14åring kille som cyckla förbi mig mog blombacka sen han stannade litee... tittade tills jag typ gick lite längre.. Så börja han lixom följa efter mig :oo... Sen han märkte att jag börja märka dt.. så han vände tbax -.-' :oo-sen när jag var i vår område.. Vid lekparken.. Så vare typ några killar som sa nåttt om mig p syrianska med jag hörde nte -.-'... Sen jag gick förbi de så börja en av de visla åt mig lite tyst.. Jag tittade inte bakom mig.. sen börja han visla igen fast högre o typ hela tiden.. Jag bah lixom, WTF ?!! mår de bra eller..?!
Sen så gick jag bara och iggade de.. :oo -.-'  SJUKA MÄNNISKOR DT FINNS NU FÖR TIDEN -.-' 


SJUUKKTTT TRÅKIGGTT !!!!! :(:(


Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0