Match

Idag hade man match mot Eskilstuna.
Matchen var katastroff :o :-/
Ingen spelade bra.. Speciellt nte jag.
Tänkte bara på fitt valet lärarna gjorde :'((
Jag var faktiskt katastrof..
Var i andra tankat :'((
Vi förlorade med 9-1 :oo
Sissta 15minuterna var jag back, skulle på en tjej i andra laget.. 
Fuck asso fick värsta närkampen först... Ramlade...
Sen efter 5min hände dt sammasak o jag ramlade p samma ställe :oo :'((
Börja gråta fan asso fick jävligt ont !! :oo
Så jag fick sitta de sista 5minuterna..
Har fortfarande jävligt ont, kan knappt böja mig o jag går som en jävla handikap :ooo :'((( 

Haa dt bäst pusspuss :'((♥


Kommentarer
Postat av: Marie

assa jag vet, de särade på alla bästisar,

de måste vara ett skämt :o;@@

Kram på dig bby<3

2010-08-21 @ 21:52:27
URL: http://pollis.blogg.se/
Postat av: M O A <3

De va från mig inte Marre, är hos henne (A)

2010-08-21 @ 21:58:25
URL: http://moatornblom.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0