Partyy time !! :p

Yeeeaah idag har man party här :p, fyller år så ska ha en födelsedags fest !!
UTAN föräldrar , hur kul kmr dt nte att bli ??!! :o :D :p
Stefani ska komma hit runt två tiden, för vi ska bränna en skiva, fixa håret o sånt...
Sen runt tre tiden kmr Sabina o Fatou... Vi ska fixa oss hos mig :D
Sen så ska bästavän Sabina sova över häärrr :D<33
Kmrr bli en super kulliigg dag :p<33
Sen runt halv 4 ska jag o Sabina möta upp de andra utanför maxi, de som nte vet vart jag bor !!
Och sen när vi är hos mig blir dt PARTYY :p<33

Hahhahahahahah är lixom överlycklig idag, ni kanske märker dt !!?? :p :D<333



Haa dt bästt  pusspuss !! :D♥


Kommentarer
Postat av: natali

grattis igen :D<3

2010-08-11 @ 12:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0