♥ Thevoice/ ung08 ♥

Chaa bloggen!!
Igår var man p thevoice/ung08... FEEETTT kul vi hade asso. Var där med Fatou,min bror o hans vnr.. Men jag o Fatou gick runt själva :D
Dett var j*vligt kul asso !!
Bästa artisterna kom... Kato,Crossfier,sean banan, florida o andra som nte jag kmr ihåg vilka... :D:D:D
Ass kulliitt ju!!! :p<3333
Men jag säger oxå att dt fanns JÄVLIGT HETA killar (a) :p<333
hahaha, för dt mesta blondinerr ;) (a)

Jag o fatou lyckades stå längst framme.. Men vad FAN alla var ju helt dumma i huvudet helt seriöst lixomm !!!! :o
Alla trängdes, de mossa alla o nte vet jag :o Skit många mådde dåligt, några svimma o allt :o
KATASTROF var dt faktiskt.. Sen vänder jag mig om o ser att Fatou är lite längre bak -.-'
3killar bakom mig o 2 biga framför mig, blir extra mossad -.-'
Sen en kille bah kom o trängde in sig...
Fatou bah:
-Vart kommer du ifrån!!?

han bah:
-Chile , sverige

hahahahahah !!! men vi menade inte p det sättet, jag o Fatou dog av garv... Sen från ingenstans han tar p Fatou's arsle xD (HAHAHAHAHAH!!)
Senn när Fatou var längre bak, ser jag att han tog p mitt arsle :o xD (HAHAHAHAH!!) sjuka människor asso -.-'
Dt var oxå en typ lite tjock kille som typ tog p Fatou's arsle, sen hon vänder sig o tittar , han höll fortfarande!! :o
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ASSOO HERREGUDD !!!!!!!!! :o :p xD'
Det var oxå en som tog typ p mina bröst :o jag bah :
WTF !!!!!!! :o

Men det var ändåå skiitt kull :D:D:D:D
Men asso jag menar allvar killarna där :o Hetassteee !!! :D :p<3333 

Tog ganska många bilder, men kan nte lägga de i datan :s.. Men ska försöka fixa dt då lägger jag bilderna....!!


Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0