Bella's fest

Chaa bloggen!
Har fixat mig klart nu, till Bella.M's fest :D
Kmr blli 7kt kul tro mig :D
Ska möta upp Miki och Stefani vid Blombackas kiosk kl.14.45, sen dra till Bella :D
Jag bloggar senare efter jag kommit hem, kmr hem runt 8 lr 9 tiden :D

Outfith :



Leopard legings- Lindex
Svart linne- H&M
Kofta- H&M tror jag
Skärp- Venne

Facelook:



Platthår.

Smink:
Foundation och Maskara


Juste det var ngn som ville se mjukisarna...
Tog bild, men syns inte så bra, egentligen syns det bättre när man har på sig den,
men pallade inte ta på mig den , för har fixat mig o så...



På arslet så står det Liizih



Och så ser det ut fram ifrån, står Kringlaskolan på ena sidan av benen.

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0