Dag 01- Presentation av mig själv

Tjaaa, Jag heter Liz och är 13år gammal.. Jag fyller år den 11augusti :D
Jag bor i södertälje , med mamma Deniz, pappa Yusuf, storasyster Meri och storebror Robert :D
Mina intressen är att spela, fotboll (Har gått tidigare i ett lag som heter Assyriska FF), jag gillar även att vara ute med kompisar och jag ÄLSKAR att fotta... Fottar olika saker ganska mycket men går inte att lägga de i datorn :/
Men iaf.. Har ganska mkt släktingar här i södertälje.. Men jag harr FÖR MÅNGA utomlands som tex i Australien, Turkiet, Paris, Canada, Tyskland, London och fleerraa länder/städer ;)
Men om det är så att vi ska åka utomlands så är det alltid Turkiet :/
Men aja... Jag ÄLSKAR iaf sommaren, då det är VARMT , sola, bada, fan vad nice ;)
Jag har 2 bästisar.. Stefani och Klaudia, de kan jag snacka med allt och har SUPERR KUL med de :D

Jaa, men det var ju lite om mig dåra, vill ni veta ngt mer, äre bara att kommentera o fråga :D

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: Paulzahra

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-08-05 @ 12:10:29
URL: http://paulzahra.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0