Mulad igen :/

Chaa bloggen !
Skolan idag har vart super kuul :D
Busat ganskamkt (a)
När man var på väg t lunchen, blev man Hmmmm.... BEGRAVD i snön :o
Blev mulad av Albin och Andi 521474 ggr :o
Och typ 2 lr 3 ggr av Alis (Mula hnm oxå) :/
Jaa, sen när man var i skolan hade man mat krig (aa)
hahah fett kuulliiiggt dt var :D :D
Sen när man var på väg t skolan från lunchen, blev jag muad av Miki och Sarkis :/
Blev GANSKA mulad, kastad i snön , mitt ansikte, hår, tröööjan  och såkalrt kläderna -.-'
Men jag mulade hnm oxå :D :D
Sen när man var i skolan, busade man p rasterna, hade det kul och så :D :D
Nu e man äntligen hemmma :D



Bilden tagen hos kussen, när man lekte med min lilla prins Maximillian :D

See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0