Skola-Stan-Stefani

Chaa bloggen!

Skolan idag har vart fett kul,
Morgonen simmning som vanligt det var rätt kul :D
Sen hade man eng, inte så intressant :p
Men sen hade man lunch, det var fett goood mat, Pannkakor m sylt och grädde (a) MUUMMSS ! :D :D
Men iaf, när man var på väg t skolan från lunchen, blev jag sönder mulad XD
Kimmo,ALex.C,Philip och Mario mulade mitt som FAN :o (
Det var jävligt kallt ska jag säga, men kul ändå (a)
Sen var det Stefanis tur att bli mulad, så de mulade henne oxå och när jag försökte rädda henne blev jag mulad IGEN -.-'
HAHAH ! Den här gången hoppade Mogge in med och hjälpte de ...
Men mitt ansikte blevv IS :( HAHAH ! Men det var faktiskt kuul :pPp
Tro mig blir mulad ännu mer.
Men iaf, sen hade man avslutning+stuga..
Då gjorrde vi Geografi förhör.. Gick åt helvetett för NÄSTAN alla i klassen, inklusivt mig :-/
Aja, får plugga på till nästa gång..
Sen när man slutade drog man t stan med Stefani,Paulina och Bella.M ...
Köpte present till Bella.M , men hon fick självklart inte se den..
Sen drog jag och Stefani hem till Stefani, strykte hennes hår och så.. Vi gjorde annat oxå ;)
Haha, aja nu e man ia hemma... Och juste, vi fick oxå våra mjukisar idag, fett snygga :D

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: F

du borde smsa jenna nu och fråga vad som egentligen hände... lägg diginte i om du inte vet ett skit om vad som hände,för det jenna skrev på sin blogg stämmer inte.Moa berättade vad som hade hänt mellan dom och jag lyssnade? innerbär det att jag snackade skit?

sluta tro att du vet allt

2010-12-03 @ 20:31:15
URL: http://feffes.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Kan inte du visa mjukisarna? vart beställde du de ifrån`?`` ;)

2010-12-03 @ 22:30:27
Postat av: Anonym

vi kan ju snacka på måndag i skolan så får vi se om hon har berättat ALLT :D puss

2010-12-03 @ 22:59:07
URL: http://feffes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0