*Stolta Liiz*

Tjaaah !
Joo jag är riiktiigt stolt över mig faktiskt :D
Idag fick man siffrorna för idrotten och samhällkunskapen :D

Idrotts siffrorna:
G1 en 1a
G2 e 2a
G3 en 1a
G5 en 1a
G7 en 2a
VG3 en 1a
VG5 en 1a

:D :D :D Ärr j*vliiggt stolt :D :D

Samhällkunskap:
G1 en 1a
G3 en 1a
G4 en 1a

Stolt iaf att jag fick siffror, några har inte ens fårr såå ;) ;) ;)

PPå torsdag får man religion siffrorna,
på tisdag får man siffrorna för engelskan ;)
Ser fram emot att få veta mina siffror då ;)

Men aja, som sagt blir att träffa älskling o Klaudia, sen drar vi till Stefani, för att säga hejdå, eftersom hon åker till Australien i natt :/ :( *Suck* :'( :'( o sen så ska jag älskling o Klaudia vara ute o så ;)
1månad utan Stefani !!?? Nooowaay att jag klarar mig :/ :( :'(

Aja, bloggar senare kanske...

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: Felippa

Fråga en fråga som kanske kommer bli dagens fråga!



www.feffes.webblogg.se

2010-12-11 @ 12:39:32
URL: http://feffes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0