Svar på frågestunden

Anonym om Goodmorning:
Kan du svara på lite frågor, fast de ej är frågestund?!

- vem är årets mest saknad?
- vem är årets mest älskade?
- vem är årets bästa tjej?
- vem är årets bästa kille?
- vem är årets coolaste?
- vem är årets sötaste?
- vem är årets snyggaste?

- Vad är ditt fullstänidiga namn?
- Skriv ner 5 namn, som du vill ha kontakten med igen


Svar:
- Årets mest saknade är nog Milena, min kusse som bor i märsta, morfar,farfar och farmor och är uppe i himlen :/ :(
- Årets mest älskade , joo det finns fett många
- Årets bästa tjej, Stefani och Klaudia<33
- Årets bästa kille, är nog Miki, som en brorsa t mig :D
- Årets coolaste, finns ju flera stycken
- Årets sötaste, är det jätte många
- Årets snyggaste finns oxå flera

- Fillständiga namn är Liz Yazirlioglu
- 5 namn jag vill ha kontakten tbax...
Mjooo, vet faktiskt inte, har de jag redan vill :) 

--------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Linda

vem är du kär i din klass eller nån annan klass

Svar: Ingen just nu :)

-------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: natali

favvo affär ?
vad vill du bli när du blir stor ?

kram på dig :) <3

Svar:
Har faktiskt ingen favo affär, men köper för dt mesta av bikbok
Jag vill bli fotograf lr typ modell

Kram på dig med :)<3

-----------------------------------------------------------------------------------

Postat av: cimel :)

va tycker du om mejj?
favvo film?
favvo färg?
va gör du på fritiden?
hur går de me din älskling? hahha :p
har du gillat alltså blivit kär någon gång i David habbo? :p

hahhah så nu vare lite frågor, lycka till! :))

Svar:
Du är en riktigt söt tjej, schysst och rolig
Har ingen favo film, men jag föredrar helst skräckisar (a)
Favo färg, svart, blå,röd,rosa o lila
På fritiden brukar jag vara med vänner, men ska börja fotbollen kanske nu igen , så blir fotboll och vara med vnr :) 
Joo, det gick inte så bra, men det  slut nu :p hehe
Jaa, vi har vartit tsm oxå :p

------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

Vilka 5 är snyggast i skolan?
Vilka 5 KILLAR lita du på mest i skolan?

Svar:
5 snygga killar i skolan är nog,
Lukas, Kimmo, Typ Carl o Sebbe , finns bara 4 snygga :)
5 killar jag litar mest på är, Miki först av alla, Kimmo, Lukas, bara 3st :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Marie

vad tkr du om mig? :D

tkr du att du har förändrats mkt sen du började i kringlan?

vem är din absoluta bästavän?

varför började du blogga?

:D

Svar: Du är en helt underbar, vacker/söt, schysst och bästa humorn :)
Jo helt enkelt, Du är en OTROLIG tjej ;)
Love'yaa<3

Joo, kanske lite grann har jag förändrats

Min absolut bv är Stefi och Kladda

Joo, jag börja blogga, för det fanns typ inget att göra vid datorn

:D

--------------------------------------------------------------------------------

Postat av: ;P :P xP =P

Vem Gillar Du I Din Skola??

Svar: Jag gillar ingen i skolan faktiskt

------------------------------------------------------------------------------

Då var det alla frågor :D

Tack för alla frågor :)

See'yaah :*♥


Kommentarer
Postat av: cimel :)

hahaha va gullig du är! tack dsm sötnos <3

2010-12-18 @ 13:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0