Ingen sömn typ ! :-/

Chaaa bloggen !!
Har inte sovit på hela dagen.
Asso gick o la mig vid 1 p natteb. Men kunde aldrig smna om.
Klockan var vid 5 p morgonen jag skulle dricka vatten.
Då såg jag att mamma oxå var vaken. Hon kunde nte häller somna.
jag var f*n pigg. Så jag o mamma satt i köket o snackade lite.
Sen vaknade min syster vid halv 6 tiden.
Så hon satt m oss o snackade. Vi hade ganska kul.
Klockan blev halv 7. Min mamma sa att vi skulle gå o försöka somna.
För vi skulle vakna halv 10. För vi skullle t standen tidigt.
Jag gick o la mig men kunde inte somna typ t 8.
Till slut somnade jag. Mamma försökte väcka mig vid halv 10 tiden.
Men jag vakna nte. Så jag vaknade 12 ist (a'
Men nu väntar vi p pappa så vi kan åkaa t stranden nån gång.

Kyssar♥
 

Kommentarer
Postat av: anonym

I need you!;'(<3

2010-07-21 @ 22:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0