Grönan

Chaachaa bloggen!!
Igår så var man i grönan hade assss kul !! :D<33
Åkte ganska många karuseller, först åkte jag extream m Stefani,Daniel,Charbel,Albin,Andi, Fatou o Jakob. Omg jag typ dog ! :P
När den startade så skrek jag fett mkt jag bah:
- OMG OMG Stefani kmr döö !! jag vill avv !!! jag kmr gråta !!

Sen sitter Stefani där o typ dör av garv xD hahahah !! Assoo igentligen varen inte så läskig jag kanske överdrev lite xD  Men iaf, sen taggade vi t inasane !! den var asss kul assoo ;)<33 Jag satt mig bredvid Daniel, Fatou satte sig bredvid Fatou..... Hahahah omg jag o Daniel typ skrekk as mkt, den var nte häller läskig om man ska vara ärlig !! :) ändå den var ass kul xD Efter insane så drog vi t katapulten tror jag dt var :D vi fick vänta ett tag, sen var Moa,Erica,Marie o Klaudia där, medans jag stod i ledet så tänkte jag först om jag ska bangga elle nte, sen gick vi tills vi var först i ledet , Sen såg jag den närmare, då banggade jag , sen Fatou, Den var f*n ass läskig ;o xD hhaha !! sen gick jag, Stefani, Fatou, Sarkis o Charbel t kvasten, den var ass tråkig -.-' men iaf sen var det dags att äta mat, så vi gick dit o åt mat, blev inte mätt faktiskt xD hahah men iaf, sen var vi tvungna att vänta typ 20min, men vi väntade bara 10min... Så gick jag med David,Jakob o Johannes t insane, men dt var för mkt led, så vi gick t jetline där vare oxå mkt led, så ist gick vi t frittfal... När vi var först i ledet, så ville jag gå där ifrån, men David lät mig inte -.-' *hihi* men iaf, så vare vår tur, det var bara jag o David som åkte den, Jakob o Johannes vågade nte :P, sen satte vi oss o allt, när de började åka sakta upp, då jag bah t David:
- Jävla David kmr bomba dig när vi har åkt klart !!, du fick mig att komma hit ;o

Sen var vi längst uppe o jag typ dog, de tog bild (såg ut som en jag venne vad xD) efter typ 5sek åkte den ner med värsta farten o jag skrek xD hahaha!! sen kom vi ner, David bah:
-Var den läskig, ha?
Sen jag bah:
- Nej absolut nte, iaf nte så läskigt som jag trodde!!

Sen så gick vi t insane, då vare nte mkt led som innan, så det var nästan vår tur, David o Johannes stod där o typ tjafsade om vem som skulle sitta bredvid mig :-/ till slut blev dt David xD, det var äntligen vår tur, jag o david fick sitta baklänges ;o det var typ läskigt, men ändåå kul :P<33 Sen när vi åkte färdigt, så såg vi Daniel,Charbel, Marko o Sarkis vi lustigahuset foton xD, de hade tydligen letat efter oss ? :P Så bestämmde vi att vi skulle in i spökhuset xD....David kunde nte, så gick jag, Daniel,Sarkis,Marko,Charbel, Jakob o Johannes för att köpa biljetterna in dit, så messade  vi Stefani o Fatou för att komma dit, men de var i popexpressen, så vi fick vänta 10min p de, jag fick två biljetter... Först gav jag den t Fatou, men sen hade David ingen så jag gav den t hnm o köpte en t Fatou :D<33 iaf så vi gav biljetterna o gick in. Men Daniel gick ut han vågade nte xD
Men gissa vad ?! jag fick stå längst framme, just jag ;o alla drog i mig o jag venne vad xD hahahah!! Asso shiiet, men sen så jagade 2st mig där inne ;o asso jag typ dog....!! :P jag krockade m en kvinna, hahahah!! jag skämde ut mig lite :P  men det var ass kul att vara där inne xD Sen efter spökhuset gick jag, David o Charbel t frittfal :D vi åkte den.... Sen efter gick jag, Marko o Charbel t popexpressen, Stefani o Fatou gick t insane... Sen när dt var vår tur på popexpressen, så satt Marko bredvid Charbel, sen kom typ en pedofill o satte sig bredvid mig ;o hahahahah !! när den började vare en fett skön bas låt !! asso den var asss kul !! jag dog av garv för Markos min!! hahahaha!!


Sen hade vi typ 30min p oss, så vi spelade spel o jag förlora -.-' slössa 60kr o vann inget -.-' Så jag frågade Charbel om jag fick hans stora fotboll, då fick jag den :D

Men de karusellerna jag åkte:
Extream, insane 2ggr, Kärlekstunneln m Stefani o Fatou,
frittfal 2ggr, popexpressen, spökhuset, kvasten, jag åkte ffler men kmr nte ihåg deras namn xD<33


Men det varr aaasssssssssssssss kul juh !!<33


Pusss♥

Kommentarer
Postat av: lollo :p

Fan va kul ni hadde de ^^

verkar fett kul när man läser texten :p

Men pommes, våga du åka insane o frittfall ? :o

shiit kan ja ba säga :o fett läskigt ju :s inte ens ja vågar åka dom ;s skulle fan dött ? :o

Men iaf :p

kjam <33

2010-06-08 @ 17:53:28
URL: http://lolloduveet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0