♥Måsnaren♥

Chaa bloggen!!
Igår så var man i måsnaren m Moa o Fatou, senare kom Jakob o Johannes. Vi hade assss kul asso!!
Vi mst göra om dt tjejor o killar, men då ska typ alla i klassen komma för har saknar som F*N :(<33
Blir kulligarree om alla kan komma ! ;) Men iaf, det var ganska många som jag kände, vi bada o hade dt chill... Men blev nästan misshandlad av Jakob -.-' men ändåå va ganska skönt väder oxå !!
Sen vid fyra tide gick alla, Moa skulle träffa Martin tror jag (?) så jag gick t mina kusiner o de andra tagga hem.
Sen så snacka vi liite m mina kusiner o grejer ;) Så gick jag ut m kussen o spelade lite fotboll, dt var ass tråk :s så gick upp t de sen snackade jag lite m mina stora kusiner o dt, sen taggade man hem!!

Kyssar♥


Kommentarer
Postat av: Moa<3

aa, Vi MÅSTE göra om, Saknar alla som F'N. Vi kan assa messa alla. Nästa helg eller nåt. Så kan alla komma till Måsnaren. Eller de som får och vill. De skulle bli as kul. Men assa, De kan kanske gå. Vi kan höras om de.

Kramisar. Moa<3

2010-06-18 @ 15:33:50
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/
Postat av: Moa<3

Va hade det fan bäst !<3

2010-06-20 @ 10:59:02
URL: http://moatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0