Stan m Melissa

Chha bloggen!!
Idag så vaknade man halv 12, gick upp käka frukost sen så messade Melissa mig o frågade om vi skulle ner t stan idag, då sa jag att vi kan... Så efter jag hade käkat frukost så böt jag om, sen gick jag ut föra att möta upp Melissa, vi promenerade t stan. Sen gick vi lite runt, kolla på saker o grejer. Sen var vi ganska hungriga, så vi gick t donken, köpte pommes,glass o dricka XD.... Sen gick vi t bron vid maren, vi promenerade runt den xD, sne gick vi t affärer o sånt, vi gick in i kiosken i kringlan o där såg vi 2st tidningar med typ bara Justin Bieber, dt var fett många posters o bilder p hnm !! Den mst jag verkligen köpa !!!!!!! :D annars dör jag :P *hihi*
Men iaf efter vi hade gått runt o dt så promenerade vi tbax hem, vi typ dog p vägen :o Dt var fett varm ute o vi fick gå upp en värsta jobbig backe xD<33 men nu är jag hemma o kmr typ att somna :s

Kyssar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0