Stan m Stefani o Fatou sen mormor :D<33

Chaaa bloggen!!
Igår var man nere i stan m Stefani o Fatou, vi hade asss kul !! :D
Jag har köpt ett par gula shorts xD (jag behöbde därf :D Men iaf, vi hadee skiiiitt kul, vi busa ganska mkt xD
Redan första affären vi gick in t fick vi skäll xD *thahahah* :P<33
Vi köpte lite godig o sen taggade vi t maren o chillade lite, Stefani kastade vatten p mig -.-' (hon hade en hel flaska) -.-' *höhö* sen gick vi t donken, jag köpte pommes o cheas burgare :D:D:D:D:D:D Sen gick vi runt lite, Sen promenerade vi tbax, var vis skolan 17.00 ungefär, det var en kille typ där som vinkade t oss hela tiden (?) hahaha !! Sen så gick Stefani o Fatou för att ''spionera p de'' för de ville veta vem dt var xD hahaha !!
Sen hoppade jag o Fatou p Stefani , sen så tog Stefani mina händer o Fatou mina fötter o de kastade mig typ p marken , vid fotbolls planen typ xD alla bah tittade p oss, sen hoppade d på mig ;o de ''våldtog'' mig :P<33 men iaf sen var jag tvungen att tagga hem, för skulle sova över hos mormor (a'<33

Pallr nte berätta vad jag gjort hos mormor xD, för inget speciellt, förutom att jag lagade hennes sskåp, åt chips,godis o drack energy drink xD

Bilder kmr sen :D

Kyssar♥

Kommentarer
Postat av: anonym

JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!;(

du vet vem jag e

2010-06-16 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0