Tveta sen Måsnaren :D<33

Chaaaa bloggen!!
Idag har man haft profildag i skolan, så hela mellanstadiet åkte t Tveta, vi fick ta m oss dnacka o allt möjligtt :D
Det var fett kul vi spela fotboll o allt möjligt.... Men iaf sen när vi skulle tagga, så bestämde typ några att vi skulle stanna... MNen vår lärare lät oss inte -.-' :s iaf, ist så bestämde vi att vi skulle t måsnaren, asso Jag,Moa,Fatou,Stefani,Jakob,Charbel o David. Först gick vi tjejer hem t Moa. För att jag o Fatou skulle typ låna baddräkt från henne, för vi hade nte. Men iaf sen gick vi t måsnaren o väntade på David o Charbel
i ungefär 1h o 30min -.-' för de hittade tydligen nte vägen :s, iaf t slut mötte Jakob upp de o gissa vad David gick nte de vägen de tog, så han kom typ villse, så vi fick vänta p hnm i 1h -.-' o  jävlar vad mkt damp vi lixom fick :s Charbel o Jakob fick  Davidtyp leta efter hnm, medans jag o Moa badade, det var iskallt vatten med ändå vare fett kul, t slut så hittade de David o alla var typ fett sura p hnm -.-' :s..... Men ändå det var fett kulll ;)<33
Pallar nte blogga mer, är asssssss trött !!

Pusshejj !!<333

Kommentarer
Postat av: Moah<3

Dan ägde alla :D<33333

2010-06-01 @ 18:36:48
URL: http://moahhonbeverlyhills.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur mycket gillar du Justin Bieber? Är du kär i honom?

2010-08-13 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0