VeGe !!!!!!!<33

Chhbba bloggen !!
Venne hur jag ska börja x'D, men igår så var man på VeGe m Moa,Marre,Fatou,Stefani,David,Daniel,Jakob o Lauri. Men först gick jag hem t Moa , vi skulle fixa oss tsm.... Senare kom Marre, hon skulle oxå fixa sig där. Sen var klockan typ 17.20 så vi börja promenera mog västergård. Där mötte vi alla där... Sen fick vi går in i VeGe, men iaf jag kmr till när vi dansade xD

Det kom super bra låtar asso, låtar man kunde shaka t xD Så jag o Stefani shaka loss assoo, vi shaka som F*N!!
Vi bombade hela dans golvet xD<33 Sen kom Fatou o vi alla tre shakaa ;) Sen kom David,Moa,Marre o Danne oxå in o alla shakade tsm :)<33 hahah !! Asssssssssss kull dt var asso !! Sen var jag i mitten Stefani o Fatou vid sidorna, David framför o Danne bakom mig, de var typpp täta så jag shakade o de medd, asso aaassss kull säger jag bara !! Alla glodde på oss ;)<33 Sen shakade jag lite m David , sen Stefani o Fatou senare kom Marre så jag shaka med alla 4a ;)<33 Sen kom Danne så alla bah shaka tsm som F*N !!<33
När jag typ shakade med alla runt mig så typ glodde 3killar på mig skit mkt :S behöver nte nämna vilka xD<33
Men iaf, jag shakade med Stefani så kom ....... framför mig o typ glodde skiitt mkt :S
Men lixom vi ägde hela VeGe ;)<33 asso jag, Moa,Marre,Fatou,Stefani,David,Daniel,Jakob o Lauri.
Vi dansade/shakade loss hela kvällen xD<33
Förresten, David o Marre dansade tsm o så satt MarreDavids knä ;) fett gulliga var de !! Men asso de är nte tsm ni som tor dt xD<33

Senare vare tryckare ;)
Moa dansa m Martin :)<33
Marie dansa m David o en annan kille (venne vad han heter) :)<33
Sen dansa jag m Stefani xD<33
Stefani dansade oxå m Moa xD<33 
Sen dansade jag m Daniel o Lauri :)<33

Ps. Roligaste VeGe eveerr !!<333


Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Moa<3

2010-06-05 @ 18:58:59
URL: http://moahhonbevelyhills.blogg.se/
Postat av: Moa<3

jag vet,

Aha, de visste jag typ nu<3

2010-06-05 @ 18:59:22
URL: http://moahhonbevelyhills.blogg.se/
Postat av: Fatou<3

Du o Danne också <3

2010-06-06 @ 10:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0