Frågor och Svar !!

Postat av:
1.Har du nångång haft sex?
2.Vad är ditt tur nummer?
3.Går du på nån sport? isf vilken?
4.Vem är din allra bästavän?
5.Har du nån husdjur?

kraamm :D<33

Svar:
1. nej det har jag inte.
2. 10 o 12
3. aa, fotboll
4. Fatou och Sabina <33
5. nej faktist inte :( vill ha en hund

Kram på dej med :D<33

Postat av:
vem skulle du vilja hångla med i din klass (kringlaskolan)??<333

pusspuss!!<3333

Svar: hahah vet inte faktist <333
pusspå dej mä <333

Postat av:
Var vill du ha sex första gången ^^

PUSS
 Svar: haha, det vet jag faktist inte
pusspuss

Postat av: anonym
1.vem e din bästa vän?
2.har du förlorat någon bästa kompis på sistone?
3.isf varför?
4.vill du bli vän med han/hon?
5.vem gillar du just nu?
6.vem vill du hångla med?
7.vilka har du hånglat med från din klass?
8.e du ihop med nån nu? isf vem?
9.vem har du varit ihop med från din klass?
10.vem var den första du var bästis med?

kram kram

Svar:
1. Fatou,Sabina,Stefani o Stephanie.
2. Jaaa. men bryr mig inte.
3. skit i det du.
4. aldrig mer!!
5. Nån ;)
6. Hahah vet inte faktist.
7. Ingen
8. Nää faktist inte
9. från klassen, Daniel.
10. Jwann... Men bryr mej inte mer om henne :D

Kram på dej mä



Postad av:
1. berätta om vaeh due tkr om alla i din klass, vaeh due tkr om dom osåvidare
2. hur äh due som persown? Kawxih osåvidare?
3. gillaruhh justin bieberh?

pöwwsh!<33333

Svar:
1. Alla är ganska roliga o schyssta :D<33
2. Kaxig,snäll, en man kan lita på... Fråga resten mina kompisar :P
3. OFC !! han är min baby :P

Pöözzz på dej mää <333





Tack för alla era frågor :P<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0