Orienterings tävling i Tveta :D<33

Tjeennaa bloggen!!
Idag hade man origenterings tävling i Tveta mot andra klasser. Fett kul vi hadee assoo!!<33 Jag, Fatou, Stefani o Stephanie var i samma grupp (vi fick välja själv grupperna) :D<33
Men ändå vi hittade alla kontroller ;) plus vi är tjejer, så det menas att vi är BÄST ;)<33333 *hihi* men iaf de flesta i klassen hittade alla kontroller :D Alla klasser hade 1timme på sig att komma te mål, varje minut som gick över 1timme fick man 1p avdrag ;o. Jag, Fatou, Stefani o Stephanie kom typ 2min o det var väll inte mkt ;)<33 Men från andra skolor kom några 1timme försent ;o herregud!! :P haha men ändå, under tiden vi väntade tills alla skulle va klara så körde jag, Klaudia, Daniel o Johannes vatten krig :) och då fick vi lixom skäll från vår lärare ;o hahahahahah!!! herregud!! hon fick damp, sen ropade hon oss till henne, hon börja skrika som FAN, då började jag kaxas mot henne ;o det var ett gäng killar (de var snygga :P :$) som typ titta på mig o log/flina när jag var kaxig mot vår lärare !! Phahahahahhahahaha!!!!!! Herregud asso!! MEn åndå till sist kom alla in i mål, då sulle de säga vilken klass som vann ;)<33 o gissa vilken klass det var?? Det var vår klass ;) ohh yeahh mann vi är bäst!!<333 vi fick 158p sammanlagt :D:D:D:D:D<33333

Alla blev asssss gladaa, vi sprang fram te pokalen o typ skrek ;)<33 alla andra klasser ba titta på oss :D<33 de blev avundsjuka ni förstårr :P<33 men åndå, det kmr bilder senaree....


Pusshejj(L)<333333

Kommentarer
Postat av: Andy

Ni är fan bäst....

Ge dom vad dom tål bara

2010-05-06 @ 14:44:23
Postat av: anonym

nämen grattis dåe

liv och död

2010-05-08 @ 20:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0