Vi skiter absolut inte i dig !

Läste en sak, som gjorde mig ledsen !!
Jag lovar dig bästavän, vi gömmer inget från dig o vi skiter absolut inte i dig! Jag berättar allt t dig o kan lita på dig upp t 110%.... Ingen av oss är glad för att du sska byta skola, vi ärr skittt ledsnaa för dig !! Tro mig bästavän :*<333
Jag kan inte klara av mig utan dig !! jag o du tills döden !!<33 Även om du ska byta skola kmr vi aldrig att tappa kontakten det kan jag lova dig !! Du vet att jag menar dig.... Ber dig tro inte att vi är glada för dt !!:o<33
Vi är skit ledsna att du ska byta skola, men visar inte dt för dig !! :'( vi mst kanske börja visa det ?!! iaf kanske jag ?!<33
Tro mig vi är inte ett dugg glada!! :(

Ville bara  säga att jag kmr absolut nte vara glad över det bästavän tro mig !!
Ingen glad bästavän, ingen glad Liz !!<33 Jag o du hela livet !! äru ledsen så är jag !!<333333

Nu är vi som vanligt igen o kmr vara dt tills vidaree!!<33
Jah skiter aldrig i dig !! ALDRIGG NEVER !!
Pusssspusss !! :'(<33

Kommentarer
Postat av: Marie

tack, men ja tkr inte de xD skulle ALDRIG våga visa mig i skolan utan smink XD<33

2010-05-29 @ 21:23:10
URL: http://pollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0