Cafe kväll

Chaa bloggen!
Ska berätta först om mn skoldag )
Skolan oday vart ganska kull. Hde simmning p morgon, och det var sjukt kuuull :D :D
Sen när man va i skolan, hde man eng.. Se lunch.. På lunchen gick nte i o åt.. Vi åt frukt ist.. Satt i koridoren och chillade.. .Vi lyssa på msik o såå :)) Asso Jag,Stefani,Klaudia och Jenna.O ...
en sista lektionen hade vi avslutning+stuga... vi skrev inflygning och gjorde en gemensammövning och så städade vi :D
Sen när vi slutade vill Carina snacka md mig om nått såå aaa..... Behöve inte berätta om vad !

Men iaf, Klaudia kmr runt 17.00 tide t mig, vi ska fixa oss sen dra t cafee kvällen :D
Ska vara där med Jenna,Kimmo,Lukas,David o Alex i think (?) :D

Så har/ser min dag ut :D



Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0