Fototävling

För att ha det lite kul så tänkte jag starta en fototävling :)


Tema: Skräck!






Det ända du behöver göra är att:

■ Kommentera inlägget och säg att du är med
■ Sedan tar du en bild som har temat skräck. Det kan vara vad som helst bara det har temat skräck i sig
■ Skicka sedan in bilden till min mail: [email protected]. Skriv också din bloggadress!
■ För extra chans att vinna kan du skicka in flera bilder, men kom ihåg att skriva din bloggadress till varje bild!

Jag kommer att välja några finalister som jag utser någon gång nästa vecka :)
Så få med så många personer så möljigt ! :D

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: jenna

sv : discot ligger i geneta fritidsgård . :)

2010-11-04 @ 10:56:24
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: sofie

Gå in och kolla om du blev veckans blogg! :)

2010-11-04 @ 11:14:31
URL: http://zirres.blogg.se/
Postat av: Linda

gillar du skräck jag gillar jättemycket puss

2010-11-04 @ 17:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0