Godmorgon

Go'morgon bloggen !

Idag har man vaknat kl.10, kunde inte sova mer.
Inatt somnade jag runt fem tiden, kunde inte sova, venne varf (?) :o
Men iaf, sitter här och tittar på Mtv :))

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :s
Men där emot imorn ska jag och några vnr dra och bowla i bollhallen i Hovsjö ;)
Men innan det ska jag dra te tandläkaren och då ska jag få tandställning XD -.-'
Imorn kmr lugnt äga ;)



Bara att vrida på huvudet XD Bilden tagen när vi hade kemi ( Labration ) i skolan för typ 2veckor sen tror jag :))

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: Jenna **

hur äre hjärtat ?

loveu



kram /JOK <3

2010-11-03 @ 11:31:11
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0