Herron City

Men GUUUUDD såå sjuukkt J*VLA kuuuullliiiggt dag det var igår !! :D :D
Tyyp efter stan så drog jag,syran,hennes kompis, brorsan och hans 2 kompisar t Herron,
På väg dit i tåget hade man SJUUKT kul,,
Men iaf, när man var framme i Herron runt 20.00, så drog jag,brorsan och hans kompisar t bio och titta på Unstoppable, medans syrran o hennes kompis gick runt o såå..
Filmen var typ lite tråkigt från början.. så vi gick ut och skulle in i Paranormal Activyti i smyg, men den var inte på ett av rumman på den sidan vi va på :(( , sen s gick vi tbax t filmen och då börja den bli bättre :D
Sen efter så drog man mot bussen o tog den typ t venne vart.. en vi missa tåget o såå.. Så vi tog tåget 00.00 och var hemma hos kusinerna runt halv 1 ngt.. Bussen/tåget på väg hem hade vi oxå SJUUKKT kuull :D :D
Men aa.. Vi var hos kusinerna till typ kvart i 3, sen kom man hem jag,syran o hennes kompis åt mat (a)
Sen sov jag runt halv 4 tiden :D

Som ni märker har min lördag vart GRYYMMT KUUL :D :D

Blir inget att göra idag typ bah plugga, är sjuk :((
Och på måndag har man studiedag , MÅSTE plugga för på tisdag har man STORT kemi prov -.-'

See'yaah :*♥

Kommentarer
Postat av: jenna

haha jag äslar dig mer ängel :* <3333

2010-11-28 @ 21:43:02
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: jenna

missu :*

2010-11-29 @ 09:05:36
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0