Jaa, jag vet

Vet att jag inte bloggar så mket idag, men har typ inte tid.
För om 3.v har vi en stor kemi prov. som tar typ 1h o 30min,,
Det är allt vi skrivit om o så..
Såå mst plugga ganska mycket faktiskt.
Sen p fredag har jag eng-glosor såå aaa..
Har redan plugg o så -.-'
Därf hinner jag inte blogga ika mket.

Skola idag har vart ganska kul faktiskt.
Hade ett litet kemi-prov och den var ganska enkellt :))
Sen fick vi våra ma-prov tbax och jag fick ALLA RÄÄTTT !! :D:D
Nådde målen, G4 och G5, kanske får jag oxå typ VG1 och VG4 tror jag dt var :)))
*tihihi* Liizih goes happyy !! :D :D
Aja, sen mot slutat av lektionen, så satt jag, Danne, Jenna.S o Kimmo lite o snackade o såå.. Hade små kul :D
För vi var klara med allt :D

Så har min dag vart iaf, ska in o titta på America goes talent :)))



Njaa, ungefär jag på min ''pojkflick'' period XD
Hade mer sporiga kläder, gick typ som en kille, tänkte typ bah p fotboll,
var typ ute bara för att spela fotboll, inget smink, hatade smink,
om jag skulle p släckt fest lr så, så ville jag bara ha typ  jeans, men mamma typ ''tvinga'' mig att ha fina kläder, annars hade jag bara mjukisar, uppsatthår o hårband XD *hahahah*



Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0