Klaudia,David & Mario

Chaa bloggen!
Idag var man med Klaudia,David och Mario, först skulle vi te cafe kvällen, men det var stängt..
Så vi hängde ute och hade det ganska kul faktiskt :))
Vi busade lite och så ;p
Men iaf, sen drog Mario, så jag,Klaudia och David hängde lite och så :)

Sen när jag o Klaudia skulle hem var det skit mörkt, och det var typ en kille, vi gick förbi hnm,, och precis när vi gick förbi hnm så gickhan upp skit snabbt och yp tjäcka in oss :o
F*N jag och Klaudia blev skit rädda ! :oo
Men iaf, sen så gick vi hemåt, och det var skit mööörrkkt .. inga lampor ingenting,, så vi bad David ringa oss, så vi snackade och såå. Sen så följde jag o syran med Klaudia ända hem så aa :))
Nu sitter man här käkar pannkakor och lyssnar på musik :D :D <33

 

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0