Öppet hus

Chaa bloggen!
Skolan idag, vartsom vanligt faktiskt,, lika kul som alltid :))

Jag,Stefani,Jenna.O,Moa o Klaudia ska beställa mjukisbyxor o det ska stå nått där vid rumpan XD (a)
HAHAH ! Alla vet vad de ska skriva, men jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva faktiskt,, Tips på det?? Kommentera gärna ;))
Några säger, Liiiz, Liizih, Liizo och venne vad XD

Men HELP ME ! :D

Today är dt öppet hus i vår skola, ska dit typ kvart över 5, och dden börjar halv 6 såå aa :))
Vi ska jobba, med eng/Geografi :oOo så vi mst bara snacka ängelska :((
*heheh*

Aja, ska fixa mig, blir bara mysigt outfith p kvällen :))

Blir, Svarta mjukisar, plattad lr uppsatthår (Får se) och grönt linne, med några coola armband, med nittar :))

Sminket blir nog foundation o maskara,  :))



Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: Moa:*

sv:

*Jag vet, men min mamma säger att jag inte får någon bara för att då ska ingen annan än jag få julpresenter :(<3333



Snygg header du har lust att fixa en till mig ? :D<3333

2010-11-16 @ 16:21:10
URL: http://moatornblom.blogg.se/
Postat av: ;P :P xP =P

jag tkr Liiz

2010-11-16 @ 17:43:06
Postat av: Anonym

jo, nu ser man din header!. fett snygg ju ;o

2010-11-16 @ 20:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0