Shulululu grabbar o brudar ! (a)

Idag har skolan vart kuuliggt :))
Vi har haft 1 timme och 40min rast (a)
Iaf för mig, för gick inte t lunchen.. Vi åt nte med 7:2 today.. Stefani o Klaudia köpte t mig ngt att äta :))
Sen var man med de p rasten, och sen gick de in innan oss, vi hade inte idrott today, så blev lite krångligt XD
MEn iaf.. Musik lektionen var JÄVLIGT BOORINNG!!
Gick typ ut från lektinen hela tiden (a)
Sen så ville Andreas (musik läraren) snacka med mig efter lektionen XD
HAHAH !!
Ajaa,, vi kommer nte till dt snackat om vad jag o han snacka om (ASSO MISSTOLKA ABSOLUT NTE DT!) XD

Today vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. Tänkte dra t cafe m Klaudia, men venne om hon kmr (?) :-/



Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: anonym

visste inte vart man gjorde en fråga så jag gör det här... vilka 5 gillar du mest i skolan?

2010-11-18 @ 16:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0