Skola-tandläkaren

Chaa bloggen!
Idag har skolan vart kuligt.. På morgonen hade man simmning, och det var rätt kul faktsikt :D
Efter simmningen,  så gick jag med Alis,Philip o Mario t fantastico, när de andra gick tbax t skolan.. Vi köpte godis, sen tog nästa buuss :D
Hade ganska kul i bsusen :D
Men iaf sen så när man var  i skolan hade man eng, missade typ 45min av lektionen :o .. Men hon sa ingett..
Sen så när alla var på lunch, så var jag,Stefani och Paulina  skolan, och några andraa i annan klass..
Men iaf, Paulina somnade iaf, sen satt jag o Stefani o snackade o så.. Sen så sov jag oxå.. Men kunde nte sova så länge, för alla typ väckte mig hela tiden.. sen så hoppade typ en kille i 8an på mig, så jag vaknade, sen så en annan kille i 8an som typ rykte på mig och blev kiklad på foten av läraren XD :o
HAHAHA !! Så kunde nte sova så mkt, :p

Men iaf, sista lektionen var avslutning+suga, jag o några till fick göra eng förhöret då, för vi missade den :p
Sen när vi slutade kuta jag hem för hade tandläkar tid.. De la gummisnoddar mellan mian tänder, känns fett wierd :pPp ska ha den i 1vecka,,
SÅ har min dag sätt ut iaf....
Senare vet jag nte vad dt blir...


See'yaah :*♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0