Skolan today

har vart coook kul (a)
Hade simmning på morgonen.. Sen kom man te skolan o hade eng.
Sen efter eng, så skulle vi te lunch, men jag,Stefani o Klaudia gick inte t lunchen, vi drog isf t Lemonata o köpte nått att äta :))
Sen så var vi i skolan dt var 1timme kvar tills vi skulle in.
Då hade jag,Steffi o Klaudia CCOOOKKK KUULL :D :D
HAHAHAH !! Typ asss garva hela j*vla tiden.. och fjanta osss..
Sen så nockade Steffi oss p huvudet, o jag TROR jag blev KNÄPP !? :O :P
AHHAAHAH!! Var typ dum i huvudet p sista lektionen, venne vad jag gjorde, sen så när vi slutade bettede jag mig
som en skit unge ? XD XD Typ liiipa åt alla o venne vad ! :p
HAHAHAHAH !!
COOOOK KUL dag var det iaf.
Sen så drog jag o Klaudia t stan o köpte present t Steffi ;)<33
Hoppas hon gillar de :D :D

Juuusstee !
Jag o Klaudia tog 753an från Köpmangatan o vi var så stressade t 760, vi gick av i centrum o vi råka hoppa på 751an :o XD HAHAHAH !!
Sen bussen åker,, Jag bah t Klaudia:
-''Är det här 760?''
Sen jag fråga en tjej, hon bah:
-''Neej dt är 751an!''

Och jag o Klaudia DAMPA :oOo
HAHAH ! Samtidigt ASS GARVA :pPp
Sen gick vi av i Campus telge, o promenerade t centrum o tog 760 XD
Nu e man äntligen hemma :D :D :D

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du byta design/header ? ;o

2010-11-12 @ 17:57:59
Postat av: klaudia :*

vi är så jävla Coola xD

2010-11-13 @ 12:02:22
Postat av: stefaniiiii

HAHAHAHA skööönaste dagen de va!!!!

odoo va gjorde vi i ''lemonata''?!:P:P HAHAHAHHA!!!!

2010-11-14 @ 11:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0