Sorry !

Ber verkligen om förlåtelse att ja inte bloggat så mycket igår.
För jag gick te Stefani runt halv 4 tiden, och kom hem halv 8.
Så jag har inte hunnit blogga, för vi tittade på en film o så.
Vi snacka lite oh hade de super kul ;) Somvanligt !

Sen när jag kom hem, så satt min syster vid datorn.
Sen så satt vi hela familjen och hade det lite mysigt och så, käka snacka, drack läsk o det :D
Så därf hann jag inte blogga så mket!

Inatt runt halv 2 tiden, så var jag vaken (kunde inte sova) så märkte jag att jag blödde näsblod :-/
Det är andra gången det händer mig så :s Venne varff (?)
Men iaf, så var tvungen att väcka syran, för hon vet hur man gör när man blöder näsblod,
Sen så vaknade min mamma.
Det rann ganska mycket blod :s :(
Men iaf, sen fick vi stopp på det och vi gick för att sova.
Men jag somna inte förs än halv5.. Var typ inte trött :-/

Imorn är det ÄNTLIGEN skolaa ! (A)
*tihihi* har faktiskt saknat skolan (a)



Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: ebba

sv: jag tror det blir den också, gillar den super mycket! :D

kram.

2010-11-07 @ 14:06:58
URL: http://ebbakarlsson.devote.se
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-07 @ 14:47:10
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dt klart att du har saknat skolan din lila pluggis

Kladda Loves U !<3

2010-11-07 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0