Svar på frågestunden

Postat av: deedu ;)

* varför börja du blogga?
* vad är din favvorit färg?
* har du pojkvän? :p
* varför är du så fin och söt? ♥

Svar: * Hade typ inget annat att göra vi datorn, så jag startade en blogg
* Svart,blå,röd,lila och andra
* Nejj det har jag inte :D
* Heheh , det är jag inte ,, men tack ♥ :D
-----------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

Vem gillar du?;D
är du kär i lukas.h?;D<3

Svar: Kanske det ;)<3
----------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

om du gillar nån isf vem? (hoppas du int säger skit i det ellet nått som som du brukar annars blir frågestunden ingen bra idee;)
om du e ihop med nån vem isf?

juste du kan göra en fråge ruta:)
och så kan du också göra hiss & diss varje dag
och dagens smäll
din blogg kmr bli bättre då:)
kram<3


Svar: Jag gillar en kille som heter Lukas
Neej jag är inte ihop med någon

Joo jag kanske gör det,,
Kram<3
----------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Vemvet

Vem är du kär i?


Svar: En kille som heter Lukas
--------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Granne Moa :P<3

Kan nt du göra videoinlägg där du svarar på frågorna?
Kan nt du göra videoinlägg. Kanske visa din dagens outfit genom det. Det skulle bli mycket roligare :)

Favisar :)

Favoritfärg?
Favoritmat?
Favoritfilm?
Favoritlåt?
Favoritland?
Favoritkändis?
Favoritgodis?
Favoritskådespelare?
Favoritsmink?
Bästis?
Bästa skol kamraterna?
Tkr du om mig?

Kram // Granne Moa :P<3

Svar: sorry men vet inte hur man video bloggar (a)

Favo färg: Svart,blå och röd
Favo mat: Tacos och kebab (a)
Favo film: Har ingen favo film, men jag föredrar skräckisar
Favo låt: Har inte häller nån favo låt,, gillar olika
Favo land: Typ Spanien, London o Miami(a)
Favo kändis: Justin Bieber :p<3
Favo skådespelerska: Har inte favo skådespelerska
Favo smink: Foundation, råsh och maskara
Bästis: Klaudia,Stefani, Jenna och Moa
Bästa skol kamraterna: Har ingen bästa, alla är bäst ;)
Tkr du om mig: Addåå, du är schysst,,

Kram :D<3
------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Mariia

1) favorit färg
2) vrf började du blogga
3) din favo kusin
4) någon av dina kusiner/ syslingar du börjar tappa kontakten med ;)
5) vem betyder mest för dig
6) meningen med livet
7) vem älskar du (ej kille)
8) hur gammal är du
9) Favo artist
10) favo skolämmne
11) duktig i skolan
12) du älskar att göra
13) vad älskar du
14) vad hatar du
15) vem kan du prata öppet med i din familj
16) gillaru att vara på VeGe?
17) nån i din släkt du alltid kan prata med ( du måste skriva ner 6 personer ;) )

18) hur mår du

Jag tycker att du borde föja dessa punkter så att din blogg blir roligare:
- dagen outfith
- skriva om din dag, asså typ lite mer detalerat
- hiss eller diss
- o aa såna saker :D

De blev ganska mke, men haha jag älskar att fråga nya männsikor som jag ej känner!! :D

LOVE YOUR BLOGG!! <33

Svar: 1) Svart, blå och röd
2) Hade typ inget annat att göra vi datorn, så jag startade en blogg
3) Silvia ofc ! :D
4) Jaa, en som heter Milena
5) En person och min allra bästa vän Stefani ! ;)<3
6) Jaa du, meningen med livet,, vet inte faktiskt
7) Stefani och Klaudia ( mina bästavänner )
8) Jag är 13år gammal
9) Justin Bieber !, Rihanna o typ venne
10) Idrott och engelska
11) Jaa ganska duktig
12) Jag älskar att hänga med vänner, spela fotboll, sjunga o masa :D
13) Asso det beror på vad du menar (?)
14) Samma här med, beror på vad du menar (?)
15) Stora syrran
16) OFC ;)
17) Finns inte så många, men typ Viktoria och Silvia
18) Jag mår utmärkt :D

haha aadå, jag gör det redan..

Tackk !! <33
---------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Magdalena

Kan du lägga ut bilder på de senaste bröloppar!

svara:
vem saknar du just nu i släkten (minst. 7 st)
vem saknar du utav dina vänner ( minst 7 st)
Berätta ett minne som aldrig blir glömmd typ om du har sovit hos din mormor/ farmor.. aa du fattar :)

Vem Du saknar JUST NU och vill bara vara med den?

Aaa och typp... öhhmm... aa men asså.. Ja kan inte du göra ett videoinlägg!!??
och kan du lägga ut mera bilder! älskar bilder

puss på dej, finaste bloggen

Svar:
Jag skaknar faktiskt gansk många av släkten
Jag saknar alla mina vänner ;)
Den dagen jag slagga hos min bästavän Stefani ! Den dagen blir aldrig glömd ;)
Dett är många jag saknar JUST NU och vill vara med !

Vet inte hur man video bloggar (a)

puss på dej med, tack :D
--------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Mia

vilka bloggar läser du
favo blogg
favo vän
favo kusse, sysling, pysling ( måste bo i sverige)
Roligt minne med kusse o sysling/pysling asså typ om ni alla har vart tsm, typ sovit hos nån eller så!! :D

öhh... favo mat
favo kläder
favo butik
vad älskar du/ hatar du

nån person du vill ha tbx men vet ej va du ska säga
nån som messar dej men du svarar ej
gillaru skolan
bästa med skolan
favo ämmne

Svar: Läser olika bloggar
Har ingen favo blogg faktiskt, alla lik bra
Min favo kusin är Silvia
Har många sånna minnen :D

Favo mat: Tacos o kebab :D
Favo kläder: Gillar mer sportiga kläder, men ändå fina
Favo butik: Bikbok och H&M
Vem jag älskar/hatar: Jag älskar många, hatar ingen faktiskt..

Jaa du, många vill jag ha tbax.
Jaa, typ en skit jobbig kille
Njaa, skoan kan vara ganska kul, men ändå jobbigt
Bästa med skolan är att jag får träffa alla mina vänner :D
Favo ämne, idrott och engelska

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Less

Vad skulle du vilja vara
fattig och fin eller ful och rik?

Hur många killar har du haft?
vad gillar du att göra?
Kan du lägga ut bilder på din familj o sånt??
Skriv om dig själv hur du är som pers. och så

Svar: Ojj,, svår fråga,, vet faktiskt inte

Jag har haft 9killar
Jag gillar att sjunga,spela fotboll och hänga med vänner :)
Jag har inte bilder på familjen faktist, de gick bort :s
Jag är en schysst tjej, en man kan lita på, håller alltid hemligheter, finns alltid där fär en när det behövs och kaxig :D
--------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

vad är de bästa du vet?
vem saknar du?
vad längtar du efter?

Svar Det bästa jag vet är mat :p
haha näee, men typ venne
Saknar för många :D
Joo, speciellt te min bästis födelsedags fest o typ venne (a)
-------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: -

vad tycker du om kissies blogg?
favvorit godis?
vilka låtar gillar du?
är du kär i någon just nu?

Svar: Den är väll okeej
Gillar alla sorters godis :p
Just nu gillar jag: Rihanna- Stupid in love, cry och only girl
S.T.C- När hjärtat sviker och kniven i hjärtat
Neyo- Mad
Jaa det är jag :D
-------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

Du har förendrats as mke!! vrf har du gjort de?
har du tappat kontakten med syslin/kusin, isf vem
favo kusin
favo sysling
favo pysling
favo vän
bästa vän
favo syrra ( asså i familjen)
favo familje medlem

lite frågor, ha d bäst :D

Svar: Har jag? det tkr inte jag. Men på vilket sätt har jag förendrats?
Jaa, en som heter Milena
Favo kusse: Silvia
Favo syssling: venne
Favo pysling: Venne
Favo vän: Ingen är speciellt favo, alla mian vänner är mina favoriter ;)
Bästavän: STefani,Klaudia,Moa och Jenna
Favo syrra: Har bara en syrra såå aa..
Favo familje medlem: Alla i familjen är min favoo

Dt samma :)
-------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

är du kaxig

Svar: Jaa det är jag, GANSKA kaxig
-------------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

hur är du som person?

Svar: Jag är en schysst tjej, en man kan lita på, håller alltid hemligheter, finns alltid där fär en när det behövs och kaxig :))
-----------------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

När kommer du att besvara alla frågestunds frågor??

nu komme några frågor
- vad heter du
- hur gammal är du
- vart bor du ( stad)
- vad gillar/hatar du att göra
- vad hatar/gillar du hos vissa människor
- vem saknar, älskar du?

KOMMER EJ PÅ MERA! MEN HOPPAS ATT DE RÄCKER ;)
PS. bra blogg, den börjar bli roligare nu!! :D

Svar:
- Liz
- 13år gammal
- Södertälje
- Jag gillar att göra massa saker och hatar att typ städa :pPp
- Jag hatar falska människor, de som säger att de finns för en men när dt behövs att prata med de så finns de inte! och så hatar jag när man ska svika en!
Jag gillar när en finns alltid för en, en man kan lita på, en som alltid kan hålla hemligheter, en som inte sviker!
- Jag saknar, älskar många ;)

Tacktack ! :D
---------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Martina

vrf taru konstiga bilder? :S
vrf tar du ej seriösa, asså fina?
vrf ä du söt?
är de nån av dina slyslinar/kusiner (släkt) som du börjar tappar konatkten med iaf vem?

lite frågor puss <3333 as söööööttt du är <3

Svar:
Konstiga? hur menaru ?
Kul ?
Det är jag inte, men tack ! :))
Jaa,, Milena

Pusspådejj med<3333 Tacck !<3
--------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: cimel :)

smink?
favvo film?
bästavänn?
kär/ på G?
vad vill du bli när di blir stor?
tycker du om att dansa?

så hahah några frågor vart de!, kolla gärna min blogg oxå! :))

Svar: Foundation o maskara
Favo film: Har ingen favo film, men föredrar helst skräckisar :)
Ja jag är kär, men inte på G.
Typ fotograf :)
Det kan vara kul att dansa, bara om dansen är bra :)) ( inte dansen i idrottsvalen, den suger! (A) )
--------------------------------------------------------------------------------------

Postat av: natali

har du fått på nåt mer än fotboll, isf vad ?
vilken affär älskar du mest ?
vart skulle du vilja helst bo ?

Svar:
Jaa jag har gått i bsket oxå.
Bikbok och H&M
Typ utomlands som, London lr Miami :)
-----------------------------------------------------------------------------------

Postat av:

Vrf vill du ta hål i naveln?
vrf färja ditt hår?
(lite för liten att ta hål nu)
får du änns ta hål?? :S
vrf så söt
Vrf heter du LIZ?
vem saknar du nu
har du någon släkting som bor i sthl? vad heter han/hon

Svar: Ass snygg ju ;)
För jag vill testa nån annan hår färg
(Jag tkr inte det)
Jaa det får jag, bara jag samlar pengar :)
Är inte det, men tack :))
För att jag heter det (?)
Många,
Neej inte i sthlm
--------------------------------------------------------------------------------

Postat av: Lisa

Har du nån släkting i göteborg vad heter han/hon
har du nån i stlh vad heter han/hon
har du i malmö isf vad heter han elr hon

kul att veta om släkt! Oftast så har såna som dig typ släktingar över hela världen känns d som, haha typ 100 kusiner, 73572965969 släktingar ;)

aja as bara blogg ;) pus sötis

Svar: Jaa i gbg har jg släktingar
Neej inte i sthlm
Neej inte häller  i malmö

Hahha, men där emot har jag släktibgar  i skit många länder ;))

Tacck, pusspuss :))









Jaha då var det de frågorn :))
Tack för era frågor guys ;)<33



Haa dt bäst pusspuss :D♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Vrf har du tappat kontakten med den dära tjejen som heter Milena?

Asså vill du ha kontakten med hnm igen?



Var bah tvungen att lägga till frågor ;)



as sööööött

2010-11-01 @ 15:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0