Dans

Chaa bloggen!!
Äntligen fredag :D då är det fredagsmys :p
Ska nog vara hemma hela dagen.
Då ser dagen ut så:

* Sitta vid datorn
* Städa mitt rum
* Chilla lite
* Plugga
* Sitta o ha fredagsmys med familjen

Men det som e dåligt , har inte mig mobil :(
Batteriet har dött o hittar nte laddaren !! :o :(
Hur fan ska jag klara mig utan mobil ?!
Men jag hittar inte den någonstans, kanske min kusse har lånat den (?) kan fråga henne sen..
Men iaf, skolan idag har vart typ lite tråkig, inte gjort så mke, hade eng glosor, det gick nog bra ;)
Men aja, vi slutade tidigt idag, 13.30 men 14.00 hade man dans (som idrottsval) men det e faktiskt tråkigt, så jag snackade med Magnus (vår idrotts lärare) o frågade om jag fick byta te simning, då sa han att han ska prata först med Carolin (läraren som går med eleverna te simningen) och se om jag kan byta te nästa vecka typ.. Annars mst jag fortsätta med dans -.-' jaa, jag har nte mer att berätta om dagen än så länge.

Haa dt bäst pusspuss :D♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0