Fjortiissar ?

Chaa bloggen!
Joo rubriken, idag har man haft sjukt kul i skolan.
Efter lunchen så hade 7:2 idrott, som började kvart i , vi hade 45min kvar,,
Så jag och Paulina gick te omklädning rummet t de andra tjejerna,, så jag och Michella sminka oss te fjortiisar (rättsagt de sminka oss) :pPp,, FETT KUL VAR DET.
Innan det så kom Lukas,Alex.C o Mario in te tjejernas omklädnings rum och vi hade det sjukt kull,
vi dansade och massa kuliiga grejor (a)
Sen hade vi musik, och då var min röst borta XD,, alla typ asgarva när jag snackade -.-' :pPp
*HAHAH* joo min röst är fett rolig när jag är hes xD
Hade ganska mket faoundation på musiken, såå jaa.. såg bra ut ändå :D
Men de flsta tkr jag e finare utan smink..

Men iaf så har min dag vart iaf :D

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0