HAHAHA !

Cha bloggen !
Just nu chattar man med Micke o han e så rolig asso, vad han skriver te mig XD

Micke says:
-Kan du hjälpa mig med min kusin?

Ohmajgard ! says:
-vadå?

Micke says:
-Men hon e 11 år och min syster e 12 så e hon e ofta här. Så hon kommer ofta in i mitt rum och tar på min kuk när jag sover. Så jag vaknar av att hon håller i den vad ska jag göra?!

Ohmajgard ! says:
-men nte vet jag? lås ditt rums dörr ?

Micke says:
-går ej att låsa

Ohmajgard ! says:
-okej ?

 men nte fan vet jag

Micke says:
-skit jobbigt

Ohmajgard ! says:
-Ok,




HAHAHA asso gud !!! XD XD
Var bara tvungen att säga dt, :p


Kommentarer
Postat av: Moa:*

sv:

*HAHA som fan :)<3

2010-10-15 @ 17:29:37
URL: http://moatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0