Inte så bra dag!

Chaa bloggen!
Dagen idag har inte vart särskilt bra.
Under spanska lektionen ville jag o Klaudia bara ut där ifrån, för det häde nått innan.
Såå aaa... Sen idag i musik lektionen var jag inte där hela lektionen, jag var där inne ungefär 10min, sen orkade jag nte för var inte på bra humör , så jag gick ut o satt utanför. Sen kom Kimmo o Jenna.S , vi snackade o hade det små kul.
Sen så skulle vi in igen, så lät typ nte vår musik lärare Andreas oss att gå in te lektionen. Han bah:
- Nejj ni har missat precis uppgiften, då är det ingen ide att ni går in till lektionen.

Så vi satte oss snackade och sånt.
Sen kom han ut o sackade med oss, jag o Jenna.S kaxades lite *hehe*
Så aa.. sen gick han in igen, efter 5min kom han ut igen o snackade med oss igen.
Sen lät han oss gå in, vi fick bestämma själva, om vi ville gå in lr nte . Om nte vi gick in skulle han skriva ''Skolk'' på oss XD Så vi gick in o gjorde uppgiften.

Såå jaa, inte så bra skoldag kan man säga.
Jag o Klaudia hade bara lust att gå hem, men vi gjorde nte dt.

Aja så var min skoldag iaf.

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0