Matte-prov

Chaa bloggen!
Ska bara berätta snabbis om min dag.
Idag så hade man ma-prov, det gick fett bra för mig :D (a)<33
Men iaf, när vi skulle te lunchen så tog typ helften av skolan bussen, det var den bästa bussturen asso ! XD
Det var typ en man, som var full (?) han snacka med oss o typ drägglade O.o HAHAH!
Men han var fett rolig faktiskt XD. Jag venne vad det blev med mig, jag typ både var skit rädd o typ smatidigt asgarvade ! :o HAHA ! asso gud !

HAHAHAHAHA !! OMG! FICK EN FETT ROLIG SMS PRECIS XD, NI BEHÖVER NTE VETA VAD DET STÅR OCH FRÅN VEM DET ÄR XD

MEN SÅ SÅG MIN DAG UT IAF ! :D

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: s

hej liz det är din kusin silvia... har du blider på mig och dig om du har kan du lägga de på bloggen....

2010-10-19 @ 19:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0