Minnen !<33

OMG vad jag saknar då vi gick i 6an o skulle te grönalund, fyfan vad kul vi hade asso ! :D
Både på väg dit i tåget och tbax... Plus i grönan, asso gud så kul vi hade i 6an :D

OMG jag SAKNAR oxå när jag slaggade hos Stefani dagen innan vi skulle te tveta på camping, asso GUD så JÄVLA kul vi hade !
När vi tittade på the grudge3 o Lawabiding citizen (jag tkr att ni ska titta på de) ååhh, men FAN vad kul v hade då.. Vi sov inget skit ! inte ens 1halv minut, vi drack cider m alkohol o energy drink :D Då Stefani satt på sin säng och glodde på mig när jag tog bilder på mig själv XD hon skriver dagbok o jag tar bilder o hon garvade typ hela tiden, vi gjorde videon o allt möjligt :D :D<33 ! SAKNAR SAKNAR !!!
Asso GUD ! Vill spola tbax till då o uppleva det igen, skulle aldrig tröttnat på den dagen ! (a'<3

Skulle vilja spola te den dagen i Tveta oxå och grönan.. FAN asso ! :D Sjukt kul var dt iaf!
Sitter här, lyssnar på musik o tittar på alla de dära bilderna, FETT NICE ! :D

Var bara tvungen att skriva det :D

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0