Okt. 31, 2010

Anonym om Hål i naveln lr färga håret svart?:
Inget av dem! :)

vart ska du ta hål i naveln
får du änns göra de? :)

söt


Svar: För det är ass snyggt, alla tkr att jag ska ha det, för de tkr att jag har fin kropp
Såå därf vill jag ha,, snyggt ju
Jaa jag tror det iaf XD

Tack


Nataliie om Bilder:
vart ifrån köpte du din svarta tjol, som är upp t midjan, as snygg!

o hur mke kostar den ?? :)

Svar: Har inte köpt den, men den finns i bikbok :D
Ingen arning faktiskt




nataliie om Okt. 31, 2010:
Haha omg vilket självförtroende, men asså du är för liten!

ja du har en fin kropp, men iaf, man är mke finare nartuligt :D



Svar: Alltid bra med självförtroende ;)
Menn ändå, jag vill ha det såå... aaa

Kommentarer
Postat av: nataliie

Haha omg vilket självförtroende, men asså du är för liten!



ja du har en fin kropp, men iaf, man är mke finare nartuligt :D

2010-10-31 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0