Roligt typ

Njaa skolan idag har vat typ rolig, men hade ingen lust m lektioner. Men gick in t lektionerna ändå (tänker inte skolka , när det går så bra för mig i skolan)
Idag på vä te skoan från lunchen så gick jag med Andi,Patryk,Paulina och Albin. Vi hade det ganska kul på vägen, Andi bussplingade på andra, sen så plingade vi på en man, så han kom ut och snackade med Andi och så peka han te hnm och Andi peka tbax XD HAHAH !! Sen skulle typ mannen komma emot os så vi sprang iväg :D
Sen när vi ar i skolan, så var 7:2 oxå där, jag o Stefani AAASSSGARVA som FAN , så vi fick skäll XD HAHAHAHA!!
Men iaf,, var en ganska rollig dag.
Efter vi slutat så var jag,Moa o Jenna.O med Grape,Mathis, Theo och en annan som jag inte vet namnet på en liten slund med de, sen drog Moa te hennes utväckling samtal o jag hem.

Nu sitter man här o smaskar i sig GODIS och coola :D <33

Det var mig dag,,

Haa dt bät pusspuss :D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0