Svar på frågestunden

Chaa bloggen!
Då ska man svara på frågorna från frågestunden....

Postat av: kladda;*

vad tkr du om mejj?
vilka bloggar läser du?
din favo färg?

Svar: 1. Du är den bästa tjejen EVER!<33
Sötnos,en man kan lita på och en man kan snacka med om allt och mycket mer!
2. Moa's,Jenna.O,Marres', Aue's och så brukar jag läsa Kenza's och Kissie's blogg.
3. Min favo fär är svart,blå,röd,rosa o andra :D


Postat av: natali

vad har du för stjärntecken?
vad fick dig att börja blogga ?
vilken blogg tkr du e bäst ?<3

Svar: 1.Jag har lejonet
2. Jaadu, vet faktiskt inte, den fanns inte mket att göra vid datorn så bestämde jag mig att starta en blogg :D
3. De bloggarna jag läser :D


Postat av: jenna *

vart vill du helst ha piercing tungan eller ögonbrynet ?
tycker du om kissies blogg ?
vad tycker du om mig ?
5 bästa vänner ?
2 vänner som du berättar allt till ?
äru en vän som alltid finns för en ?

puss&kram :)
jennaälskardig !

Svar: 1. Jag skulle vilja ha på både och faktiskt, :D
2. Nja, den är väll okej.
3. Stefani,Klaudia,Moa,Jenna (du) o Sabina
4. Stefani och Klaudia<33
5. OFC ! jag finns alltid här om det behövs, bryr mig inte vilken tid, jag finns alltid för en<33

Puss&Kram
Lizälskardigmest!



Postat av: Sabina <3

1. favvofärg? :D
2. alla dina bästavänner? ;*
3. den senaste du va ihop med?
4. den du har vart tsm med men ångrat? <3


Svar: 1. Min favo fär är svart,blå,röd,rosa o andra :D
2. Stefani,Klaudia,Moa,Jenna o Sabina (du) ;*
3. David
4. haha ! Du vet vem ;)


Postad av: Lena

1. Favorit tv program?
2. Hur många har du vart tsm med ?
3. Din allra bästavän?
4. Om du bmår dåligt elr är ledsen för en grej, till vem går du först o snackar om det?
5. Har du någon gång strulat, isf med hur många?

Svar: 1. The simpson, Family guy, några på mtv o smallvell
2. 8 lr 9st kmr nte ihår riktigt
3. Stefani o Kaludia !!<33
4. Jag går te min bästavän Stefani , kan lugnt prata med henne om allt ! <33
5. Jaa det har jag, med 1.



Postat av:

1.e du ihop me david? ni passar
2.vem var det du strulade sist me?
3.vilka har du strulat me?
4.vem gillar du?
5.e du oskuld?


Svar: 1. Jag VAR,
2. Behöver nog inte nämna nått namn , sorry..
3. Jag gillar ingen just nu :D
4. Neej det är jag INTE :D, näee drev bara.. Jaa det är jag


Tack för era frågor guys XD

Haa dt bäst pusspuss :D♥


Kommentarer
Postat av: Fatou<3

:( :( :( .......

2010-10-14 @ 10:23:21
Postat av: Anonym

vad heter han du har strulat med?

2010-11-11 @ 21:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0