Tjej kvällen

Varr grymmt kul !! :D
Sjukt kul hade vi faktiskt,, När vi sminkade oss klart, så drog vi te Bella.E och plinga på henne ...
Hon öppnade dörren och blev fett räddd XD
HAHA ! men iaf sen drog jag,Stefani,Bella,Moa,Jenna.O och Klaudia te coop konsum och alla typ stirra på oss XD
Sen drog vi te ica jätten, där glodde alla oxå på oss XD HAHAH !
Guud så kul det var,, Sen messade Mathis , Moa  och frågaade vart vi var, då sa vi vart vi var. Så Mathis och Theo kom te oss, vi haade det små kul och sånt... :D
Sen kom Marre oxå, sen var vi ute lite,, sen så drog vi tjejer upp hem te Moa och tittade på skräckis Friday the 13th,, Senare när filmen tog slut drog Stefani o Bella hem, så vi andra tjejer satt lite hade det ganska kul o sånt.
Sen tittade vi på en annan skräckis My bloody valentine... Men helt seriöst så sög filmerna -.-' :s

Men vi tog oxå massa bilder och sånt, ska lägga ut några bilder efter jag skrivit klart :D
Men iaf, sen mot natten så somnade Jenna o Marre, så jag, Klaudia och Moa hade det skiit kul under natten :D
Sen så somnade de och jag var vaken ungefär te 03.00 nått, sen så somnade jag och sen på morgonen vaknade alla typ kl.07.00,, sov bara 4h :o
Men iaf, på morgonen hade vi oxå fett kul,, alla satt med bh och typ farfarbyxor XD
För hennes rum var fett varm,, Så vi tog några bilder då oxå ( men de kmr en annan dag, mby imorn)
Sen så fixade vi oss och så :D :D Tack för en grymm kväll tjejer ! Älskar er ! :D<333









































Då var det NÅGRA bilder iaf ;)
Nice bilder lr hur ? ;)

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: jenna *

ofc :)

2010-10-31 @ 14:33:29
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha najjsiga bilder :D

2010-10-31 @ 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0