Ute hela dagen

Chaa bloggen !
Idaag har man vart ute typ hela dagen med ,Lukas, Kimmo,Klaudia o Alex. Först så var vi ute typ te 17.00. Sen drog jag o Klaudia hem, för att käka, sen var klockan runt 18.30 kom Klaudia o plinga på mig, så vi spelade fotboll vid Wasaskolan , då vare typ en man vid 25års åldern (?) som oxå spelade med oss, då börja han ställa massa frågor te oss ! :o han var fett läskig XD Men iaf runt 19.15 tiden så ringde Lukas oss o frågade om vi ville ut, och då sa vi att vi redan är ute, de undrade om vi kunde dra te boda, men Klaudia kunde nte. Så de kom ist te Geneta, vid vår skola.. Medans vi väntade på de , låg jag o Klaudia på en bänk där vid skolan o tittade på sjärnorna, snackade  o lyssnade på musik. sen så var det typ 2 ungdommar (killar) som kom emot oss o typ en av de bah,
-Vad ska vi göra med de?!
Sen den andra bah,
-Men vi drar hem!
Och lixom ja o Klaudia blev fett rädda ! ;o
Till slut så kom de, och vi satt chillade lite, hade det fett kul o sånt.. Runt 21.00 tiden var Klaudia tvungen att dra hem o vi följde med henne halva vägen, sen så följde de mig ända hem o jag gav de vatte de drack, sen drog de hem. Så ja , dagen har vart kulig !

Just nu sitter man o tittar på, The last song ! :D

Haa dt bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: jenna

ni kan aldrig vara ute länge

med oss men med lukas o kimmo alex kan ni

det ..

2010-10-02 @ 23:14:36
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: Jenna *

tagit bort min kommentar ;O

2010-10-03 @ 13:12:23
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0