Vart med Klaudia o hennes lille bror

Cha bloggen !
För en stund sen var man ute med Klaudia o hennes lille bror.
Det var faktiskt kul :D
Vi gick te maxi o köpte något att äta/dricka. Sen satt vi lite där o snackade.
Sen gick vi te skopunkten o testade några skor o hade det ganska kul :p
Sen efter så gick vi runt o sen följde jag med de halva vägen o sen drog jag hem.
Det var typ två killar som vislade te mig hela tiden o typ sa några saker, men hörde nte vad de sa.
Jag bah iggade de o gick hem.
Just nu sitetr man här o har tråk -.-'




Haa det bäst pusspuss :D♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv:

*HAHA aa de va fett nice igår, syyynd att du inte kom idag !<33

2010-10-05 @ 21:02:08
Postat av: Moa:*

2010-10-05 @ 21:02:25
URL: http://moatornblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0