Fett kul skoldag idag :p

Idaag ägdee !!! :D
HAHAH OMG vad kul jag, Stefani, Jenna.O, Moa, Julia och Klaudia hade p väg t queens och tbax XD
HAHAHAH gud asso !! :D
När vi typ stod i led för att äta, Stefani ramla o jag ramla p henne ! HAHAH
Sen ramlade jag o då kom Moa och satte sig p migg XD
HAHAHAH !!
Sen typ de som jobbar där bah t oss,
- Tjejer dämpa er, annars får ni ingen mat !
HAHAHA !!
Vi bah,
- Okejj !
Men fortsatte ändå XDXD
Sen p vägen dit t queens då pallade vi äpplen, det var en man som såg oss, han typ gick ut o vi alla bah kuta iväg! XDXD
Men iaf , vi hade det asssss kul !!
Efter skolan, skulle vi ha dans, men det var tydligen nte så.
Så jag, Stefani, Jenna.O och Paulina satt inne i skolan o hade det skit kul, senare kom Bella och Michella från konditionträningen, så vi satt, snackade och dog av garv hela tiden ;)

Vi tog oxå  bilder, lägger de senare... ;)
Tack för en super dag tjejer !! :D♥

Haa dt bäst pusspuss :D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0