Film hos Moa ! <33

Chaa bloggen!!
Idag var man hos Moa o tittade p film...
Det var jag,Jenna.O,Sabbe,Lukas,Alex o Kimmo :D<3
haha fett kul vare iaf, men typ Moa har en katt, fhan jag är fett rädd av katter :o
HAHAH !!
Alltid när den närmade där jag satt så skrek jag lr typ blev as rädd :o
Sen så skrämde Sabina mig :o
Hon typ kasta den p mig, asso nte kasta kasta.. Men ni förstår :p
Då blev jag Fhan skitt skraajj !!:o
Sen Lukas trodde att jag hitta p med att jag var rädd från katter, han bah typ:
- Äru seriös Liz?!! :o
HAHAHHA !!!
Jag bah:
- Menn jaa vad troru ?!
Sen så typ garvade de -.-' :o :p
Men det var fett kul o mysigt att titta p film :p HAHAH!!
Sen efter filmen så gick vi ut o hade dt kul :D
Killarna typ puttade oss alltid i buskar XD o vi putta i de... :p<33
Men det var en ROLIG dag ! :D
Mst göra om dt !! :D

Tack för en rolig dag tjejer o killar ;)<33

Haa dt bäst pusspuss :D♥


Kommentarer
Postat av: johannahaglund

svar ; thanks :)

2010-09-05 @ 19:30:07
URL: http://blondiinenss.blogg.se/
Postat av: Phillipjennifer

Great site and interesting informations. THX!

2011-06-09 @ 12:56:24
URL: http://phillipjennifer.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0